لزوم استفاده از مفاهیم و شعائر مذهبی در تبلیغات شهری

مدیر عامل سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: در اکران تبلیغات تجاری شهری در ایام عزاداری حضرت زهرا(س) مسئله رعایت شئونات این ایام مورد تاکید است. به گزارش سالاریه؛ پیام جوادیان با تاکید بر رعایت موارد تبلیغاتی در ایام فاطمیه اظهار کرد: با آغاز ایام فاطمیه، تمامی طرحها و تبلیغات اکران شده
مدیر عامل سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری قم گفت: در اکران تبلیغات تجاری شهری در ایام عزاداری حضرت زهرا(س) مسئله رعایت شئونات این ایام مورد تاکید است.
به گزارش سالاریه؛ پیام جوادیان با تاکید بر رعایت موارد تبلیغاتی در ایام فاطمیه اظهار کرد: با آغاز ایام فاطمیه، تمامی طرحها و تبلیغات اکران شده در سازههای شهری متناسب با شعائر این ایام و محوریت حضرت فاطمه زهرا(س) طراحی و ارائه شده است.
وی افزود: سازمان سیما و منظر شهرداری قم در قراردادهای منعقدشده برای واگذاری سازههای تبلیغاتی، بر رعایت موازین دینی و فرهنگی تاکید کرده است.
مدیرعامل سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری قم ضمن اشاره به لزوم استفاده از مفاهیم و شعائر مذهبی در تبلیغات شهری خاطرنشان کرد: در این ایام تمامی تبلیغات باید با رویکرد ترویج فرهنگ فاطمی و انتقال پیامهای معنوی مرتبط باشد.
وی گفت: اکران طرحهای تبلیغاتی متناسب با ایام مذهبی، نه تنها به حفظ هویت فرهنگی شهر کمک میکند، بلکه زمینهساز تقویت ارتباط معنوی شهروندان با ارزشهای دینی است.
جوادیان افزود: انتظار داریم تمامی شرکتهای فعال در حوزه تبلیغات شهری، اقدامات لازم را در این زمینه را انجام دهند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰