پاسخگویی به ۱۲۰۰ زائر اربعین در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم

مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری قم تا این لحظه به تماس ۱۲۰۰ زائر پاسخ و اطلاعات مورد نیاز برای شرکت در مراسم روز اربعین را به ایشان منتقل کرده است. به گزارش سالاریه؛ مهدی کلانترزاده بیان کرد: ستاد تسهیلات زائران شهرداری قم در اربعین حسینی در قالب ۱۰
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری قم تا این لحظه به تماس ۱۲۰۰ زائر پاسخ و اطلاعات مورد نیاز برای شرکت در مراسم روز اربعین را به ایشان منتقل کرده است.
به گزارش سالاریه؛ مهدی کلانترزاده بیان کرد: ستاد تسهیلات زائران شهرداری قم در اربعین حسینی در قالب ۱۰ کمیته در حال فعالیت است که یکی از این کمیتهها مشغول به امور اطلاع رسانی است.
وی افزود: در قالب کمیته اطلاع رسانی، سامانه ۱۳۷ شهرداری قم به پاسخگویی درباره سوالات زائران شهر قم برای شرکت در مراسم اربعین حسینی مشغول است که تا کنون این سامانه به سوال هزار و ۲۰۰ زائر پاسخ و آنها را راهنمایی کرده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری قم تصریح کرد: امسال در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم امکان پاسخگویی به زبانهای انگلیسی، عربی و اردو نیز فراهم شده است.
کلانترزاده به فعال شدن ستاد خبری همزمان با شروع مراسم اربعین در قم اشاره کرد و گفت: همچنین سامانه قم زائر برای استفاده زائران و راهنمایی به آنها فعال و بروزرسانی شده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰