رضایت ۹۰ درصدی مشترکین از خدمات آبفا

مسئول افکار سنجی آبفای استان از رضایت بیش از ۹۰ درصدی مشترکین از خدمات آب و فاضلاب در نظرسنجیهای به عمل آمده خبر داد. به گزارش سالاریه به نقل روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، عبداله سعادتی با اشاره به اهمیت نظرسنجی در سازمانهای خدمات رسان گفت: با توجه به نقش حیاتی
مسئول افکار سنجی آبفای استان از رضایت بیش از ۹۰ درصدی مشترکین از خدمات آب و فاضلاب در نظرسنجیهای به عمل آمده خبر داد.
به گزارش سالاریه به نقل روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، عبداله سعادتی با اشاره به اهمیت نظرسنجی در سازمانهای خدمات رسان گفت: با توجه به نقش حیاتی نظرسنجیها در بهبود عملکرد سازمان و رضایت مشتریان، این مهم همواره مورد تأکید شرکت آب و فاضلاب استان بوده است.
وی با بیان اینکه آبفای استان هرساله نظرسنجیهای مختلفی را به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف خود در ارائه خدمات به مشتریان انجام میدهد، یادآور شد: در همین راستا سال گذشته سه مورد نظرسنجی در خصوص عملکرد واحد حوادث آب در شهر قم و شهرهای تابعه، عملکرد حوادث فاضلاب و نحوه ارائه خدمات امور مشترکین در شهر قم و شهرهای تابعه انجام شد.
کارشناس مسئول افکار سنجی روابط عمومی آبفای استان قم با اشاره به نظرسنجی از سه هزار و ۳۵ مشترک اظهار داشت: از این تعداد ۹۳ درصد مربوط به شهر قم و ۷ درصد مربوط به شهرهای تابعه استان بوده است.
وی از رضایت ۹۰ درصدی مشترکین از خدمات آبفای قم در طی این سه مرحله نظرسنجی خبر داد و خاطرنشان کرد: طی نظرسنجیهای صورت گرفته بالاترین میزان رضایت از نحوه برخورد کارشناسان پاسخگویی بوده است.
سعادتی در پایان تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از نتایج نظرسنجیها، گامی مؤثر در بهبود عملکرد، افزایش رضایت مشتریان و ارتقا کیفیت خدمات شرکت آب و فاضلاب برداریم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰